اس ام اس طنز
عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفايل
موضوعات
اس ام اس
عاشقانه
مناسبتي
حکيمانه
سرکاري
طنز،خنده دار،باحال
اشعار
اشعارکلاسيک
اشعارنو
کتابخانه
مذهبي
تاريخي
شعر
علمي
طنز
مطالب طنز
تصاويرطنز
دانلود
نرم افزارمذهبي
نرم افزارکاربردي
بازي و نرم افزارموبايل
مداحي
کليپ تصويري
کليپ صوتي
بازي رايانه اي
عکس
منظره
تاريخي
پوستر
سه بعدي
حيوانات
جالب و ديدني
سرگرمي
مطالب جالب و خواندني
ضرب المثل
تست هوش،معما،چيستان
تست هاي روانشناسي
اضافات

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبليغات

اس ام اس طنز

 معلم از شاگردش می پرسه: 5 + 5 چند میشه؟
شاگردش یه کم فکر میکنه میگه 11
معلم میگه: احمق دستتو از جیب شلوارت در بیار ،
دوباره با انگشت بشمار!
 
 توصیه دخترانه : اگه یه موقع مورد حمله یک پسر قرار گرفتیشلوار اونو بکش پایین دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن! آخه اینجوری تو میتونی بدوی ولی اون نمیتونه!!!
 
مرد به سرعت به خانه امد و فریاد زد عزیزم ساکتو ببند. من همین الان۱۰۰۰۰۰۰ میلیون دلار برنده شدم .
زن ساکها رو برای ساحل ببندم یا کوه.
مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببندو از جلو چشام دور شو!
 
ميدونم که بيداري ، ستاره ها رو ميشماري ، ولي يکيش کمه ، چون داره بهت اس ام اس ميده ، منم خوابم نميبره ، دارم گوسفندا رو ميشمارم ، يکيش کمه ، چون داره اس ام اس ميخونه!
 
 يه روز يه فيل يه مرد لخت رو ميبينه ميگه ببخشيد آقا دماغتو كجا عمل كردي
 
جبرئیل به يكي میگه یه آرزو کن ؟يكي میگه میخوام خدارو ببینم جبرئیل میگه محاله 1 آرزو دیگه کن؟ يكي میگه میخوام آدم شم جبرئیل میگه پاشو بريم خدارو نشونت بدم .
 
 جایزه برنده گان محصولات تبرک در قزوین:یک سال استفاده رایگان از حمید
 
مار كبرا ميره توي حمام زنانه زنها جيغ ميزنن ماره به زنها ميگه نترسين من كبرا هستم
 
 يكي چراغ پيداميكنه و از غول چراخ ميپرسه: هزارسال واسه تو چقدره؟ غول ميگه: يك دقيقه!
دوباره ميپرسه: يك ميليارد تومن واسه توچقدره؟ غوله ميگه: يه ريال!!!
طرف ميگه پس دوريال به من بده ازادت كنم،!!! غوله ميگه: يه دقيقه صبركن...
 
 دختر و پسره داشتن با هم قايم باشک بازی ميکردند ، دختره به پسره ميگه تو چشم بگذار اونوقت من ميرم قايم ميشم ، اگه تونستی منو پيدا کنی بغلم کن و بوسم کن ، اگه هم نتونستی منو پيدا کنی من زير راه پله قايم شدم !


این منم تازه از سره جلسه امتحان بلند شدم
 همه چیز عادیه
هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید
.
.
.
.
ایزی لایف پوشاک مخصوص دانشجویان
 

 شعار جدید ایرلاین های ایران :
 مسافرین عزیز !
 با پروازهای ما شاد می روید و شادروان بازمی گردید !
 
 
فروش ویژه بلیط یکطرفه به مقصد بارگاه الهی !
“هواپیمایی ایران”
 
 
پدر : پسرم چرا از من و مامانت فاصله گرفتی؟ چرا با مادرت قهری؟
پسر : اگه فاصله افتاده ، اگه من با ننم قهرم ، تو کاری با ننم کردی ، که فکرشم نمی کردم!
 
دغدغه های پسر جوان :
کار ندارم ، پول ندارم ، سربازی نرفتم ، ماشین و خونه ندارم ، و ...
دغدغه های دختر جوان :
لاک ناخونم پاک شده ، مهری سرویس طلا خریده ، دختر خاله ام ماشین داره ، مامان غذای خوب نمی پزه ، عروسکمو هنوز نخوابوندم!
 

می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر میکنند ، اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ می کنند.
 

خسیسه آب معدنی میخره ، به زنش میگه حاج خانم آب بریز توش ، این خیلی غلیظه!

از یارو می پرسن دگرگونی یعنی چی؟ میگه یعنی این گونی نه ، یه گونی دیگه.
 

پسره میره خواستگاری دختری ، بابای دختره میگه مهریه دخترم صد بشکه بنزینه ، بابای پسره میگه پاشو پسرم بریم یه دختر گازسوز پیدا کنیم.


به خره میگن چرا گوشات درازه؟ میگه : بالاخره هر خوشگلی یه عیبی داره.


پسری می ره نون بخره می بینه صف مردها خیلی شلوغه ، میره تو صف خانوما میگه : آقا ببخشید خواهرم گفته 3 تا نون بدین!!
 

خسیسی به خانمش گفت: تا می رم پشت بام و برمیگردم ، 2 تا تخم مرغ درست کن. مرد به پشت بام رفت و بیچاره پایش به چیزی گیر کرد و از بام سقوط کرد. هنگام سقوط وقتی از کنار پنچره آشپزخانه می گذشت ، فریاد زد: یکی درست کن ، یکی درست کن.
 
 
بعضی ها به زنشون میگن: اینقدر حرف نزن ، سرم رو بردی. بعضی دیگه که سیاست بیشتری دارن می گن : وقتی لبهای قشنگت رو می بندی ، صورتت خیلی جذاب تر و خوشگل تر میشه.


همسر یه تاجر به شوهرش میگه: هر وقت تو میری سفر من عصبی میشم.
شوهرش میگه : غصه نخور عزیزم ، من خیلی زودتر از آنی که تو فکر میکنی برمیگردم.
زن میگه : خوب همین عصبیم میکنه دیگه!
 
زن از شوهرش می پرسه: عزیزم ، تو منو دوست داری؟
مرد میگه : خوب معلومه عزیزم ، اگه دوست نداشتم چطور می تونستم هر شب بیام خونه پیشت وقت و عمرم رو تلف کنم!!!

مهمان : آقا تشریف دارند؟
مستخدم : نه خیر ، رفته اند مسافرت.
میهمان : برای تفریح؟
مستخدم : نه خیر ، با خانم رفته اند


نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت17:51---1 خرداد 1391
:وبت عاليهD

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط نيک انديش در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:جك,جك خنده دار,جملات طنز,مطالب طنز,جوك,جوک جدید,جوک خنده دار,خنده,خنده دار,اس ام اس جديد,اس ام اس باحال,اس ام اس بامزه,اس ام اس خنده دار,طنز,مطالب طنز,لطيفه, در ساعت 1:28 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرين مطالب
آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سايت :
نيک انديش
لينكستان
چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت
مطالب جالب و خواندنی
(16+)عکس ادم خوارها(واقعی)
بروزترین سایت سرگرمی وخبر
░▓ llıllı► the best site of music ►llıllı ▓▒
خواندنيهامفيدترين وبلاگ
دنیای فضای سبز
آدمک
تقديريک فرشته
انتظارفرج
دانلود جدید ترین آهنگها
انتظارسبز
وبلاگ تخصصی علوم پزشکی
لبخند
عـکس و ... همه چی دارم
بازیگر20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمکدون(طنزوسرگرمي) و آدرس niksms.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب هاي نازترين

بهترين سرويس وبلاگ دهي

وبلاگ دهي LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , niksms.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com